четвъртък, юли 27, 2006

Интервю за работа





Бях скоро на интервю за работа. Не беше точно за счетоводител, но реших, че трябва да изглеждам поне малко официално. При цялото ми старание да постигна това, се оказа, че интервюиращата беше по потник, шорти и маратонки. На всичкото отгоре проведе "интервюто" буквално на улицата (на тротоара по-точно). Да не говорим, че ме извика в абсолютно неподходящ вечерен час за подобен разговор, който спокойно можехме да проведем по телефона още предната вечер (обади ми се в 22:30 , за да ме покани). Изобщо беше супер непрофесионално и аз не знам да се ядосвам ли или да се смея. Както и да е, тя така и не ми се обади, за да ми съобщи резултата. Но и аз вече нямам желание за тази работа...
Единственото хубаво нещо от тази история беше, че в близост е Гребната база, а аз обожавам за се разхождам там. Тези снимчици са от там.

Няма коментари:

Публикуване на коментар