петък, декември 07, 2007

1 year later

Нещо не ми харесва всичко това...
От няколко месеца започнах да намразвам професията си...или по-скоро тъпоумно измислените закони...Не харесвам мястото, на което работя - ужасно тясно е като пространство и това ми пречи да дишам, пречи ми дори да мисля...хората, с които работя, понякога много ме изнервят, понякога и колегите и шефа също...не стига, че заплатата ми е смешна за цялата работа, която върша, а се налага и някоя глобичка да плащам от време на време - и то 50 на 50 с шефа при положение, че неговият доход е около 17 пъти повече от това, което ми плаща. Смешна работа...но какво се оплаквам, сигурно има и по-зле от мен.
Да имаше поне нещо като любов отсреща да ми дава сили и вдъхновение, но уви...изгуби се някъде из мразовитите софийски улици...или дявол знае къде...

Няма коментари:

Публикуване на коментар